2/29/12

CEKAJ ME - ARSEN DEDIC ZORAN PREDIN (1989)












Sad je mojih pet minuta,
bez kravate raskopčan.
Ako zbrišeš trag mi s puta
plesač sam koji pleše sam.
Sad je mojih pet minuta,
puškama straže pjevaju.
A zora kada noć proguta
one im pjesme vraćaju.


Izdaju me moje misli
koje su zabranjene znam.
Al kad se vratim bit ću onaj isti
na stanici što pjeva:čekaj me,čekaj me...


Danas su mi blizu zvijezde
stanem na prste i već su tu
da u džepu ih ponesem
sklona je sreća vitezu.


I mislim samo takve misli
koje su zabranjene, znam,
kad se vratim bit ću onaj isti
na stanici što pjeva:čekaj me,čekaj me...




Onda ću biti heroj tvoj
i za naše vječne sate,
otirač,sjena tvoga psa
i bit ću vješalica,posuda za djecu,
kava u postelji i ljubavnik sa dna. 


Mislim samo takve misli
koje su zabranjene, znam,
kad se vratim bit ću onaj isti
na stanici što pjeva: čekaj me, čekaj me...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

No comments:

Post a Comment

LEAVE A NOTE,PLEASE

ONE LOVE